SlutWalk Hong Kong 2014: 26 October (Sunday)
蕩婦遊行2014:十月二十六日 (星期日)

More information to be announced in the days to come! 更多消息會在日內公佈!

Say NO to victim blaming! 一起站出來抗議性侵犯受害者反遭社會歧視!

translation: my body, my choice.

**

有人說﹕「邊個叫你飲酒呀?比人侵犯你都預左架啦!」
有人說﹕「嘩,你著得咁少,都係想人望姐!」
有人說﹕「好心你夜晚晚就唔好出街啦!」
有人說﹕「你帶眼識人咪無事囉!」
有人說﹕「拍得拖都預左架啦,你係我條仔/女,唔係唔比我呀?」
有人說﹕「上得人屋企,都預左架啦!」
有人說﹕「結左婚,有咩可能仲會有強姦發生呀!」
有人說﹕「你話唔好即係好啦!扮咩矜持丫!」
有人說﹕「點解你唔反抗?你無反抗即係自願啦!」
有人說﹕「做得一樓一,食得咸魚抵得渴,出得黎行預左啦!」
有人說﹕「你帶眼識人咪無事囉!」
有人說﹕「怪就怪你無好好保護自己!」
有人說﹕「女人無可能強姦到男人」
有人說…

人們說了很多…
你呢?
你和我的身體,有想說的話嗎?
我們的身體,我們可以話事嗎?

社會只教導我們如何避免被強姦,
卻很少教導人們不要去強姦人!
發生性暴力事件,錯絕對不在受害人!

我身體,我話事!
我們將會有一系列關於身體自主
及與性暴力幸存者同行的運動。
如果你有興趣一起參與 – 我身體我話事的運動
請預留10月26日星期日下午,
並緊貼 SlutWalk Hong Kong 的最新動向!
更多消息會在日內公佈!: )